• м. Київ, б-р. Кольцова, 14Л
    Режим роботи Пн-Пт: з 10:00 до 18:00
    Нед: з 11:00 до 17:00

Гарантія й сервіс

Гарантійні зобов'язання здійснюються відповідно до положень Закону України " Про захист прав споживачів" і гарантійними зобов'язаннями фірм-виготовлювачів.

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється гарантія фірми-виробника - 1 рік з моменту придбання (товарний чек є гарантійним талоном). Дані умови гарантують відсутність у виробі дефектів і задовольняють законним вимогам Споживача в плині гарантійного строку з моменту передачі товару Споживачеві. Гарантія дійсна від дня продажу.

Протягом 14 днів з моменту покупки придбаний у магазині товар можна обміняти на аналогічний у відповідності зі статтею 9 закону України " Про захист прав споживачів". Для обміну товару необхідно пред'явити оригінал рахунок фактури магазину й товар в оригінальному впакуванні.

Гарантійні зобов'язання виконуються в наступних випадках:

  • при збереженні товарного виду виробу й упакування;
  • при відсутності механічних ушкоджень на конструкціях і деталях виробу;
  • при наявності в клієнта документа на покупку товару.

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості.

  1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він БУВ Придбаний, если товар не задовольнив его за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути їм використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості проводитися, если він не використовувався і если збережено его товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначеним у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
  2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продаж, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші в розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продажів. Продавець зобів’язаний у день надходження товару в продажів повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
  3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем провадяться виходячи з вартості товару на годину его купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший рядків за домовленістю сторін, алі не пізніше ніж протягом семи днів.
Останні відгуки